اہم خبریںپاکستان

آر ڈی اے نے اڈیالہ روڈ پر 4 غیر قانونی زیر تعمیر عمارتیں مسمار کر دیں

راولپنڈی (نمائندہ عوامی للکار ) ڈائریکٹر جنرل راولپنڈی ڈویلپمنٹ اتھارٹی کی ہدایت پر میٹرو پولیٹن پلاننگ اینڈ ٹریفک انجینئرنگ ڈائریکٹوریٹ نے اڈیالہ روڈ راولپنڈی پر غیر قانونی اور غیر مجاز رہائشی کمرشل عمارتوں کے خلاف ایک شاندار آپریشن کیا، آر ڈی اے ترجمان نے ایک پریس بیان میں کہا.
انہوں نے کہا کہ ایم پی اینڈ ٹی ای ڈائریکٹوریٹ کے عملہ بشمول ڈپٹی ڈائریکٹر پلاننگ چوہدری عاطف محمود، اسسٹنٹ ڈائریکٹرز، بلڈنگ انسپکٹرز اور دیگر نے متعلقہ تھانے کی پولیس کے تعاون سے غیر قانونی زیر تعمیر عمارتوں کے خلاف آپریشن کیا اور اڈیالہ روڈ پر تاج مارکی کے قریب غیر قانونی عمارت، گلشن آباد ہاؤسنگ سکیم میں کمرشل بلڈنگ اور کہکشاں ٹاؤن ہاؤسنگ سکیم راولپنڈی میں غیر قانونی عمارتوں کو مسمار کر دیا۔
انہوں نے کہا کہ ڈی جی آر ڈی اے کی ہدایت پر غیر قانونی رہائشی و کمرشل عمارتوں کے خلاف آپریشن جاری ہے۔
انہوں نے کہا کہ مذکورہ پراپرٹیز کے مالکان نے پنجاب ڈویلپمنٹ آف سٹیٹس ایکٹ 1976 اور آر ڈی اے بلڈنگ اینڈ زوننگ ریگولیشنز 2020 کی خلاف ورزی کرتے ہوئے منظور شدہ پلانز/نقشہ کی خلاف ورزی کی ہے اور بغیر منظوری اور این او سی کے غیر قانونی رہائشی کم کمرشل عمارتیں تعمیر کی ہیں۔
ڈائریکٹر جنرل آر ڈی اے کی ہدایات پر ایم پی اینڈ ٹی ای ڈائریکٹوریٹ راولپنڈی میں آر ڈی اے کے زیر کنٹرول علاقے میں پلازوں، دکانوں، اسکولوں اور دیگر غیر قانونی زمینوں سمیت غیر قانونی، غیر مجاز تجارتی اور رہائشی تعمیراتی سرگرمیوں کے خلاف کارروائیاں جاری رکھے ہوئے ہے۔ عوام کو دھوکہ دہی سے بچانے کے لیے کوئی سمجھوتہ نہیں کیا جائے گا۔
انہوں نے کہا کہ ڈی جی آر ڈی اے نے ایم پی اینڈ ٹی ای ڈائریکٹوریٹ کو ہدایت کی ہے کہ وہ غیر قانونی اور غیر مجاز تعمیرات، تجاوزات اور تجارتی سرگرمیوں کے خلاف بلا خوف و خطر کے سخت کارروائی جاری رکھیں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button