Uncategorized

تعطیلات کا استعمال چینی معیشت کے مضبوط اندرونی محرک کا آئینہ دار ہے

تعطیلات کا استعمال چینی معیشت کے مضبوط اندرونی محرک کا آئینہ دار ہے

بذریعہ Du Haitao, Wang Ke, پیپلز ڈیلی

"میں جانتا تھا کہ وہاں بہت سارے سیاح ہوں گے، لیکن میں نے اتنی زیادہ تعداد کی توقع نہیں کی تھی،” لی ژین نے کہا، جو لانگ مین گروٹوز کے قریب ایک B&B ہوٹل چلاتے ہیں، یہ ایک سیاحتی مقام ہے جو وسطی چین کے ہینان کے شہر لوئیانگ میں 1500 سال سے زیادہ کی تاریخ کا حامل ہے۔ صوبہ

لی کے مطابق، ہوٹل مکمل طور پر یوم مئی کی تعطیل سے آدھا مہینہ پہلے ہی بک ہو چکا تھا۔

"ہمارے پاس ہر روز ایک پورا گھر ہوتا ہے، اور گاہکوں کو چوٹی کے وقت میں ایک میز کا انتظار کرنا پڑتا ہے،” بیجنگ کے ضلع چاؤیانگ کے ایک شاپنگ مال میں ایک ریستوران میں کام کرنے والے لو جون نے کہا، انہوں نے مزید کہا کہ اس میں واضح اضافہ ہوا ہے۔ یوم مئی کی چھٹی کے دوران کھانے والوں کی تعداد۔

پانچ روزہ تعطیلات کے دوران چین کی صارفی منڈی میں ہر طرف اضافہ دیکھنے میں آیا ہے کیونکہ لوگ موسمی اور معیاری مصنوعات، نمایاں اور تجرباتی خدمات کے ساتھ ساتھ اختراعی اور ذہین کھپت سے مطمئن تھے۔

وزارت تجارت (MOFCOM) اور وزارت ثقافت و سیاحت (MCT) کے جاری کردہ اعدادوشمار کے مطابق، اس سال یوم مئی کی تعطیلات کے دوران گھریلو دورے سال بہ سال 70.83 فیصد بڑھ گئے، اور سیاحت کی آمدنی ایک سال پہلے کے مقابلے میں 128.9 فیصد بڑھ گئی۔ اس کے علاوہ، چھٹیوں کے دوران اہم خوردہ اور کیٹرنگ کمپنیوں کی فروخت میں 2022 کے دنوں سے 18.9 فیصد اضافہ ہوا۔

قابل ذکر کارکردگی نے چینی کھپت کی منڈی کی توانائی اور صلاحیت کی عکاسی کی، اور چینی معیشت کے مضبوط اندرونی محرک کا مشاہدہ کیا۔

2 مئی کو، مینٹوگو ضلع میں ایک کیمپنگ سائٹ، بیجنگ نے متعدد زائرین کا خیرمقدم کیا۔ "یہاں آ کر بہت مزہ آتا ہے کیونکہ میں اپنے بچے کو فطرت کے قریب لے جانے کے دوران اپنے دوستوں کے ساتھ مل سکتا ہوں،” ژانگ جیا نے کہا، جس نے بیجنگ کے چاؤانگ ضلع سے اس جگہ تک دو گھنٹے سے زیادہ کا سفر کیا۔

یوم مئی کی تعطیلات کے دوران، چینی دارالحکومت میں 9.12 ملین سے زیادہ سیاحوں کے دورے کیے گئے، جس کی وجہ سے سیاحت کی آمدنی 13.46 بلین یوآن ($1.95 بلین) ہوئی۔ دونوں دونوں اعداد و شمار 2019 کی سطح سے تجاوز کر گئے، جس نے شہر کی ثقافتی اور سیاحت کی کھپت میں زبردست بحالی کا اندراج کیا۔

MOFCOM کے اعدادوشمار سے پتہ چلتا ہے کہ چین میں پیٹرولیم مصنوعات کی ملک بھر میں فروخت میں 24.4 فیصد اضافہ، آٹوموبائل میں 20.9 فیصد اضافہ، کپڑوں میں 18.4 فیصد اضافہ، کاسمیٹکس میں 16.5 فیصد توسیع، اور گھریلو آلات میں 13.9 فیصد اضافہ ہوا۔

اس کے علاوہ، قومی مظاہرے پیدل چلنے والوں کی سڑکوں پر مسافروں کے بہاؤ اور کاروبار میں بالترتیب 121.4 فیصد اور 87.6 فیصد اضافہ ہوا، گزشتہ سال کی اسی مدت کے مقابلے میں، جبکہ کیٹرنگ کے اہم اداروں کی فروخت میں سال بہ سال 57.9 فیصد اضافہ ہوا، اس نے کہا۔
MCT کے تخمینے کے مطابق، چینی لوگوں نے 29 اپریل سے شروع ہونے والے پانچ روزہ وقفے کے دوران 274 ملین گھریلو دورے کیے، جو کہ COVID-19 پھیلنے سے پہلے 2019 کے مقابلے میں 19 فیصد زیادہ ہے۔ سیاحت کی آمدنی تقریباً 148.06 بلین یوآن تک پہنچ گئی، جو 2019 میں وبائی مرض سے پہلے کی سطح پر پہنچ گئی۔
اشیاء سے لے کر خدمات تک، اور آن لائن شاپنگ سے لے کر اینٹوں اور مارٹر مالز تک، یوم مئی کی تعطیل کے دوران نئے منظرنامے ابھرتے رہے، جس نے لوگوں کی کھپت کی خواہش کو ابھارا اور مارکیٹ میں نئی ​​جان ڈالی۔
جنوب مغربی چین کی چونگ کنگ میونسپلٹی میں سیاحوں کی توجہ کا مرکز لیانگ جیانگ انٹرنیشنل فلم سٹی میں چھٹی کے دوران رات کو لائیو ایکشن پرفارمنس کا انعقاد کیا گیا۔ مقامی ثقافت کی دلکشی کا تجربہ کرنے کے لیے سیاح روایتی ملبوسات میں وہاں گھوم رہے تھے۔
"آج ہم سیاحتی مقامات پر نہ صرف سیر و تفریح، مشترکہ تفریحی سرگرمیاں اور لذیذ کھانوں کا مزہ چکھ سکتے ہیں، بلکہ مقامی تاریخ اور ثقافت کا بھی عمیق انداز میں تجربہ کر سکتے ہیں۔ اس سے سیاحت کے تجربے کو مزید تقویت ملتی ہے،" سن وی نامی سیاح نے کہا، جو لطف اندوز ہو رہے تھے۔ کارکردگی.
اکیڈمی آف چائنا کونسل فار دی پروموشن کے مارکیٹ ریسرچ ڈپارٹمنٹ کے ڈپٹی ڈائریکٹر ژانگ جیکسنگ نے کہا، "چھٹیوں کی کھپت ابھرتے ہوئے نئے منظرناموں اور ماڈلز کے ساتھ اپ گریڈنگ کے واضح رجحان کو ظاہر کرتی ہے۔ یہ چینی صارفین کی ذاتی اور متنوع ڈیمانڈ اپ گریڈ کی عکاسی کرتا ہے۔" بین الاقوامی تجارت کے.
ژانگ نے کہا کہ مئی ڈے کی تعطیلات کے دوران کھپت نے کھپت کے بڑھتے ہوئے رجحان کی نشاندہی کی، جس نے اس بات کی نشاندہی کی کہ صارفین کی مارکیٹ طویل مدت میں بحال ہوتی رہے گی۔
ان کے مطابق، بہتر روزگار، جو مارچ میں سروے شدہ شہری بے روزگاری کی شرح میں واضح کمی سے ظاہر ہوا، رہائشیوں کی آمدنی بڑھانے اور ان کی کھپت کی صلاحیت کو بڑھانے کے لیے سازگار ہے۔ ان کا خیال ہے کہ ابھرتے ہوئے منظرنامے اور ماڈل لوگوں کی خواہش کو مزید فروغ دیں گے۔
چینی باشندوں کے کھانے کا رجحان اس سال کی پہلی سہ ماہی میں 62 فیصد رہا جو کہ ایک سال پہلے کے مقابلے میں 0.2 فیصد زیادہ ہے۔ درمیانی اور طویل مدتی ترقی کے نقطہ نظر سے، چین تیزی سے کھپت کو اپ گریڈ کرنے کے مرحلے میں ہے، طویل مدت میں روشن امکانات سے لطف اندوز ہو رہا ہے۔
29 اپریل 2023 کو مشرقی چین کے صوبے جیانگ سو کے ایک نیشنل ویٹ لینڈ پارک میں سیاح کشتی رانی کر رہے ہیں۔ (تصویر از زو شیگن/پیپلز ڈیلی آن لائن)

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button